دلم تنگ شده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دلم تنگ شده
نویسنده : حامد یعقوبی
تاریخ : چهار شنبه 10 مهر 1392

 

وسط جــاذبه ی این همه رنگ

نوکرت تا به ابد رنگ شماست

بی خیـال همه ی مردم شهر

دلم آقا به خدا تنگ شماست

“اللهم عجل لولیک الفرج”

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sara در تاریخ : 1392/9/27/3 - - گفته است :
سلام وبه زیبایی دارین

/weblog/file/img/m.jpg
هانیه در تاریخ : 1392/7/27/6 - - گفته است :
سلام چرا اینقدر دیر آپ میشین؟

/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه در تاریخ : 1392/7/23/2 - - گفته است :
اللهم عجل لولیک الفرج.وب جالبی دارین به وب منم بیاین واگه موافقین تبادل لینک داشته باشیم ادرس بذارین

/weblog/file/img/m.jpg
نازنین شاعر در تاریخ : 1392/7/17/3 - - گفته است :
هروقت از دنیای مجازی دلم میگیره میام به وبت سر میزنم آرومم میکنه....حداقل دلم خوش میشه که هنوزم خیلیا خوبن....

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1392/7/17/3 - - گفته است :
اللهم عجل لولیک الفرج


بسیار زیبا بود...

/weblog/file/img/m.jpg
شهید گمنام در تاریخ : 1392/7/15/1 - - گفته است :
سلام
معبر سایبری شهیدگمنام با پست
ماجرای برج شیطان در مکه و سایه شیطان بر کعبه
آپ هست.
خوش حال میشیم سر بزنید.
شهید گمنام
التماس دعا

/weblog/file/img/m.jpg
نادر.ريش سفيد در تاریخ : 1392/7/13/6 - - گفته است :
اللهم عجل لوليك الفرج


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین منجی...آخرین یار♥ و آدرس akharinyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 248

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 16
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 2165
:: بازدید سال : 5157
:: بازدید کلی : 310736

RSS

Powered By
loxblog.Com